Projektowanie zorientowane na uczestnika – User Centered Design2020-06-04T10:46:15+02:00

Projektowanie zorientowane na uczestnika – User Centered Design

Celem szkolenia jest ukazanie w jaki sposób przewidywać interakcje użytkownika końcowego z tworzonym systemem i zapewnić maksymalną użyteczność i ergonomię rozwiązania, jakie praktyki i metody stosować, by pozyskać wymagania związane z oczekiwaną przez użytkowników użytecznością i w jaki sposób tę użyteczność testować.

Czas trwania szkolenia: 2 dni

Program szkolenia:

    1. Teoria inżynierii użyteczności
      1. Definicje użyteczności i dziedziny związane z użytecznością:
      2. Standardy i wytyczne
      3. Korzyści z doskonalenia użyteczności – aspekty konkurencyjności
    2. Planowanie i pozyskiwanie wymagań dotyczących użyteczności
      1. Planowanie użyteczności
      2. Analiza kontekstu użytkownika
      3. Analiza wymagań użyteczności – metody
    3. Projektowanie oprogramowania z perspektywy użytkownika – User-Centered Design
      1. Projektowanie użytecznego Graficznego Interfejsu Użytkownika – GUI (Graphical User Interface)
      2. Modelowanie Interfejsu Użytkownika
      3. Normy, standardy, wytyczne
      4. Czego nie robić – błędy w procesie projektowania GUI
      5. Opracowanie dokumentu „Look & Feel Guideline” (Podręcznik projektowania interfejsu użytkownika) – zalecenia projektowe
    4. Testowanie i ocena interfejsu użytkownika
      1. Listy kontrolne (check lists)
      2. Testy z udziałem użytkowników (testy użyteczności – usability testing)
      3. Metody zaawansowane – podstawy
    5. Praktyka
      1. Warsztaty pozyskiwania wymagań
      2. Projektowanie systemu zgodnie z UCD (łącznie z prototypowaniem GUI)

Czego dowiesz się na tym kursie?

– jak tworzyć użyteczne aplikacje IT i standardy użyteczności

– jak planować użyteczność i  rozwiązania IT

– identyfikacji wymagań użyteczności i projektowania prototypów

– jak opracować wytyczne Look & Feel dla organizacji

Jak mogę zapisać się na szkolenie?2020-06-02T10:14:23+02:00

Telefonicznie: 798 017 012, mailowo – na lp.maetrebmanull@aimedaka lub przez formularz rejestracyjny na naszej stronie. W wiadomości zwrotnej, uczestnik otrzymuje potwierdzenie rejestracji na szkolenie, a na tydzień przed rozpoczęciem szkolenia – informacje organizacyjne.

Do kiedy mogę się zapisywać na szkolenie?2020-06-02T17:34:34+02:00

Gdy nie mamy grupy, zapisy zamykamy najpóźniej na tydzień przed rozpoczęciem szkolenia.

W przypadku, gdy szkolenie rusza – można zapisywać się do 3 dni roboczych przed szkoleniem.

W jaki sposób mogę zapłacić za szkolenie i egzamin ISTQB®?2020-09-10T18:18:14+02:00

Po szkoleniu/egzaminie wystawiamy i przesyłamy mailowo fakturę z terminem płatności 14 dni. Istnieje możliwość zakupu vouchera na egzamin/szkolenie – voucher ważny jest rok czasu od daty wystawienia faktury.

Kiedy otrzymam informacje organizacyjne dotyczącymi szkolenia, na które się zapisałem?2020-06-02T17:33:31+02:00

Decyzję o tym, czy szkolenie ruszy, podejmujemy na 7 dni przed rozpoczęciem kursu.

Wtedy przesyłamy mailowo taką informację do uczestników. W przypadku zebrania grupy, w mailu zawarte są również wszystkie informacje organizacyjne (miejsce szkolenia, godziny itp.).

Jak mogę zapisać się na egzamin ISTQB®?2020-09-10T18:18:17+02:00

Telefonicznie: 798 017 012 lub mailowo, na lp.maetrebmanull@aimedaka. W wiadomości proszę uwzględnić rodzaj egzaminu, miasto w jakim ma być egzamin oraz propozycję terminu.

Czy mogę zamówić szkolenie zamknięte dla większej grupy uczestników?2020-06-02T17:05:37+02:00

Tak, zazwyczaj szkolenia zamknięte przeprowadzamy w sali zapewnionej przez Klienta. Możemy również sami zorganizować salę.

Każde szkolenie zamknięte, wyceniamy indywidualnie.

Do kiedy można bezkosztowo przełożyć/odwołać egzamin ISTQB®?2020-09-10T18:18:21+02:00

Jeśli uczestnik chce przełożyć/odwołać egzamin bez dodatkowych kosztów, powinien przesłać taką informację najpóźniej na 2 dni robocze przed egzaminem.  Odwołanie w terminie późniejszym, wiąże się z obciążeniem kosztami odwołania sali oraz egzaminatora w wysokości 50 zł netto.

Co powinienem zabrać ze sobą na egzamin ISTQB®?2020-09-10T18:18:28+02:00

Uczestnik powinien mieć przy sobie dokument tożsamości.

Kiedy będzie znany wynik egzaminu ISTQB®?2020-09-10T18:18:31+02:00

Wynik egzaminu przeprowadzonego elektronicznie jest znany zaraz po jego zakończeniu.

Ile się czeka na potwierdzenie wyniku egzaminu ISTQB®/certyfikat?2020-09-10T18:18:24+02:00

Po egzaminie uczestnik otrzymuje potwierdzenie mailowe z wynikiem egzaminu. W ciągu 2 miesięcy certyfikat jest wysyłany pocztą na wskazany przez uczestnika adres.

W jakim języku wydawany jest certyfikat ISTQB®?2020-09-10T18:17:45+02:00

Certyfikat po egzaminach elektronicznych, wydawany jest tylko w jęz. angielskim.

Kiedy mogę podejść do bezpłatnego egzaminu ISTQB®?2020-09-10T18:20:17+02:00

Osobom, które brały udział w naszych otwartych szkoleniach ISTQB® – w przypadku nie zdania egzaminu za pierwszym razem, przysługuje drugie, gratisowe podejście do egzaminu w ciągu 3 miesięcy od kursu.

Opcja ta, nie dotyczy osób po szkoleniach zamkniętych, dedykowanych dla firm oraz osób po szkoleniach e-learning.

Czy istnieje możliwość przeprowadzenia egzaminu ISTQB® dla całej grupy?2020-09-10T18:19:11+02:00

Przeprowadzamy również egzaminy grupowe. Tak forma egzaminu, jest możliwa dla minimum 5 uczestników.

Możemy przeprowadzić egzamin grupowy zarówno w siedzibie Klienta, jak i w sali zapewnionej przez nas.

Najbliższy termin

Skontaktuj się z nami w sprawie szkolenia:

798 017 012

lp.maetrebmanull@aimedaka