FAQ
Gdy nie mamy grupy, zapisy zamykamy najpóźniej na tydzień przed rozpoczęciem szkolenia. W przypadku, gdy szkolenie rusza – można zapisywać się do 3 dni roboczych przed szkoleniem.
Ponieważ musimy zebrać minimum grupy, decyzję o tym, czy szkolenie ruszy, podejmujemy na 7 dni przed rozpoczęciem kursu. Wtedy przesyłamy taką informację mailowo do uczestników. W przypadku zebrania grupy, w mailu zawarte są również wszystkie informacje organizacyjne (miejsce szkolenia, godziny itp.)
W przypadku szkolenia zdalnego, na kilka dni przed szkoleniem uczestnik otrzymuje dostęp do Zoom’a, na którym odbędzie się szkolenie oraz do platformy szkoleniowej, na której będą zamieszczone nagrania ze szkolenia - dostęp do nagrań będzie aktywny przez 2 miesiące po zakończonym szkoleniu. Na ok tydzień przed szkoleniem wysyłamy również materiały szkoleniowe kurierem - na wskazany przez uczestnika adres.
Po szkoleniu wystawiamy i przesyłamy mailowo fakturę z terminem płatności 14 dni. Przed egzaminem wystawiamy fakturę proforma, po jej opłaceniu można podejść do egzaminu w ustalonym terminie. Istnieje możliwość zakupu vouchera na egzamin/szkolenie – voucher ważny jest 6 miesięcy od daty wystawienia faktury.
Tak, zazwyczaj szkolenia zamknięte przeprowadzamy w sali zapewnionej przez Klienta lub w formie zdalnej. Możemy również sami zorganizować salę.
Każde szkolenie zamknięte, wyceniamy indywidualnie.